Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRanes, Ann Reidun
dc.date.accessioned2018-03-07T09:53:46Z
dc.date.available2018-03-07T09:53:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2489128
dc.description.abstractProblemstilling: Hvordan påvirkes barns læring gjennom første skoleår av deres begrepsforståelse og ordforråd ved skolestart?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.titleDen semantiske utviklingens betydning for læring ved overgangen fra barnehage til skolenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.rights.holderCopyright 2016 Ranes, Ann Reidun. Some rights reserved. Reproduced with permission.*
dc.source.pagenumber37nb_NO
dc.description.localcodebachelor-v2016nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel