Show simple item record

dc.contributor.authorAskjellerud, Silje
dc.date.accessioned2018-03-07T09:53:19Z
dc.date.available2018-03-07T09:53:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2489091
dc.description.abstractProblemstilling: På hvilken måte kan pedagogen støtte flerspråklige barns språkutvikling i uformelle hverdagssituasjoner?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.titlePedagogrollen i de uformelle hverdagssituasjonene : et innsyn i to pedagogiske ledere sitt språkarbeid med flerspråklige barn i de uformelle hverdagssituasjonenenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.rights.holderCopyright 2017 Askjellerud, Silje. Some rights reserved. Reproduced with permission.*
dc.source.pagenumber34nb_NO
dc.description.localcodebachelor-v2017nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record