• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Mastergradoppgaver (Master's theses) på tittel 
  •   Hjem
  • Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
  • Mastergradoppgaver (Master's theses)
  • Blar i Mastergradoppgaver (Master's theses) på tittel
  •   Hjem
  • Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
  • Mastergradoppgaver (Master's theses)
  • Blar i Mastergradoppgaver (Master's theses) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Mastergradoppgaver (Master's theses) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 37-42 av 42

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Strategisk ledelse av barnehagen i starten av den fjerde industrielle revolusjon 

      Hansen, Øystein Brynhildsvoll (Master thesis, 2018)
      Denne avhandlingen tar for seg barnehagelederen og den fjerde industrielle revolusjon. Gjennom å intervjue barnehageledere, i Trondheim kommune, om deres tanker og arbeidsmetoder i et fremtids- og digitalt perspektiv, har ...
    • Styreres arbeid med barnehagebasert kompetanseutvikling: En kvalitativ undersøkelse om hvordan ulike barnehagestyrere arbeider med kompetansestrategien 'Kompetanse for fremtidens barnehager, revidert strategi for kompetanse og rekruttering 2018-22' med fokus på barnehagebasert kompetanseutvikling 

      Jakobsen, Michael (Master thesis, 2020)
      Bakgrunn og hensikt: Temaet for oppgaven er kompetanseutvikling, der barnehagestyrerne er gitt et særlig ansvar for å lede endring- og utviklingsprosesser i barnehagen. I barnehagesektoren er barnehagebasert kompetanseutvikling ...
    • Tettere på: en undersøkelse av ungdommers estetiske erfaringer med dans gjennom Den kulturelle skolesekken 

      Tørring, Kine Kvarme (Master thesis, 2019)
      Problemstilling: Hvordan erfarer ungdom i videregående skole forestillingen "Make me dance" gjennom den kulturelle skolesekken ?
    • Veiledning - "Å trigge den individuelle sjel": 10 kjennetegn ved veiledning som bidrar til endring og utvikling av praksis i barnehagen 

      Tarasevitch, Roman (Master thesis, 2020)
      Denne masteroppgaven bygger på en kvalitativ studie av problemstillingen “Hva kjennetegner veiledning som bidrar til endring og utvikling av praksis i barnehagen?”. Som datainnsamlingsmetode har jeg valgt semistrukturert ...
    • Vinterlig trivsel: Om betydningen om fysisk miljø og materialitet for 2-3 åringers subjektive trivsel 

      Murud-Riser, Tormod (Master thesis, 2019)
      Denne kvalitative studien undersøker hvilken betydning fysisk miljø og materialitet kan ha for 2-3 åringers subjektive trivsel i utetiden om vinteren i en midtnorsk barnehage. For å komme så nært barnas egne opplevelser ...
    • Voksnes blikk på barns relasjoner: Oppdagelse av systematisk utestengning i barnehagen – ledelsens ansvar 

      Iversen, Lisbeth (Master thesis, 2019)
      I denne studien er hensikten å belyse hvordan ledelsen i barnehagen på best mulig måte kan arbeide for at systematisk utestengning skal bli oppdaget så tidlig som mulig. Valg av tema ble tatt med utgangspunkt i at det ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit