Show simple item record

dc.contributor.authorHenriksen, Vilde Finstad
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-17T07:55:49Z
dc.date.available2023-10-17T07:55:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096873
dc.description.abstractEtter å ha vært på småbarnsavdeling gjennom praksis og i jobb, har jeg blitt mer oppmerksom på hvilket syn vi har på de yngste barna, samt deres rolle i barnehagen. Når man tenker på arbeid med papir, eller andre kunstfaglige materialer så faller blikket lett mot de litt eldre barna. At det kanskje er lettere å gjennomføre prosjekter og skapende prosesser sammen med dem, i forhold til de yngste barna, fordi de som oftest kan bruke verbalspråket til å uttrykke seg på, eller at de har mer erfaring. Jeg har derfor valgt å rette søkelyset mot de yngste barna i barnehagen i denne bacheloroppgaven, da jeg ønsker å undersøke flere måter å arbeide kunstfaglig, og spesifikt med papir, med de yngste barna i barnehagen. Bacheloroppgaven min vil derfor være en fin måte å få dykket dypere inn i dette tema. Problemstilling: Hvordan kan man arbeide med papir med de yngste barna i barnehagen? Jeg vurderte om jeg skulle bruke ordet hvorfor i stedet for hvordan, men kom frem til at hvis jeg velger å formulere meg med hvordan så vil problemstillingen bli mer rettet mot det jeg ønsker å forske på i denne oppgaven.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleArbeid med papir med de yngste barna i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Henriksen, V.F.en_US
dc.source.pagenumber31.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal