dc.contributor.author | Westby, Silje | |
dc.date.accessioned | 2022-11-23T13:01:29Z | |
dc.date.available | 2022-11-23T13:01:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3033662 | |
dc.description.abstract | Med min interesse for språkutvikling hos de yngste ønsket jeg som nevnt å utforske dette i en situasjon som oppstår flere ganger daglig i barnehagen.
Valget falt på å konkretisere denne forskningen til lunsjmåltidet, og problemstillingen lyder som følger:
Hvordan legger pedagogen til rette for et rikt språkmiljø under lunsjmåltidet for de yngste barna? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lunsjmåltidet som språkårena | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan legger pedagogen til rette for et rikt språkmiljø under lunsjmåltidet for de yngste barna?| | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Silje Westby | en_US |