dc.contributor.advisor | Bjørgen, Kathrine | |
dc.contributor.advisor | Egset, Camilla Kalvatn | |
dc.contributor.author | Sliper, Emilie Tøndel | |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T12:02:27Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T12:02:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3025100 | |
dc.description.abstract | Jeg brenner for at alle barn i barnehagen skal være inkludert i fellesskapet, og at ulikhetene i samfunnet knyttet til barn som har behov for spesialpedagogisk hjelp skal utjevnes. Likevel føler jeg at jeg har for lite kunnskap om temaet.
På bakgrunn av egen interesse og kompetanse, samt Utdanningsdirektoratets statistikk over hvor mange barn det er som får spesialpedagogisk hjelp i barnehagen, har jeg valgt følgende problemstilling for oppgaven:
Hvilke erfaringer har personalet i barnehagen med å inkludere barn med spesialpedagogisk hjelp i leken? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns beste i et inkluderende fellesskap | en_US |
dc.title.alternative | Hvilke erfaringer har personalet i barnehagen med å inkludere barn med spesialpedagogisk hjelp i leken? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Emilie Tøndel Sliper | en_US |