Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLehn, Elisabeth Walsøe
dc.contributor.advisorFætten, Sølvi Ann
dc.contributor.authorWermedal, Sandra Heggelund
dc.date.accessioned2021-12-13T10:27:56Z
dc.date.available2021-12-13T10:27:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2833954
dc.description.abstractI dagens samfunn går nesten alle barn mellom 1-5 år i barnehagen. Som ansatt i barnehage har vi daglig kontakt med barn og deres foreldre. Vi arbeider tett sammen med familier og arbeider for å ivareta barns lek, læring, omsorg og danning. Som ansatt i barnehagen skal vi være kjent med at det er barn i barnehagen som kan være utsatt for vold, omsorgssvikt og psykisk- og fysiske overgrep. Det er viktig at de ansatte vet hva de skal se etter, hvordan de kan tolke sine observasjoner og hva de skal gjøre i slike situasjoner. Målet med denne oppgaven er at jeg som tredje-års barnehagelærerstudent skal få innsikt i hvordan jeg skal arbeide med barns omsorgssituasjoner som vekker bekymring. Problemstillingen jeg har valgt til min bacheloroppgave er: På hvilken måter arbeider barnehagelæreren når en bekymring for et barns omsorgssituasjon oppståren_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOmsorgssituasjoner som vekker bekymringen_US
dc.title.alternativeNår barnehagelæreren blir bekymret for et barns omsorgssituasjonen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSandra Heggelund Wermedalen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal