dc.contributor.author | Midtlyng, Henriette | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T13:15:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T13:15:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828403 | |
dc.description.abstract | I denne bacheloroppgaven ønsker jeg å se på barns undring og hvordan barnehagelærerne forstår barns undring i barnehagen. Jeg ønsker å finne ut hvilket forhold informantene har til undring og hvordan de arbeider med temaet barns undring i barnehagen.
Bakgrunnen for dette temaet er at jeg har stor interesse for barns undring og barnas egen tankeprosess der jeg selv ønsker å få en dypere forståelse av fenomenet undring, og hvordan det jobbes med i barnehagen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns undring | en_US |
dc.title.alternative | Barnehagelærerens møte med barns undring i barnehagen | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Henriette Midtlyng | en_US |