dc.contributor.author | Knutsen, Simen Nyhus | |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T09:03:04Z | |
dc.date.available | 2021-09-20T09:03:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2779127 | |
dc.description.abstract | I mine praksisperioder har alltid formidling av bøker vært sentralt i oppgavesettet og noe man kunne knytte til didaktisk prosesser, men på direkte spørsmål i de forskjellige barnehagene har fellesnevneren alltid vært at det er noe de alle likte å jobbe med, men at det er et stort forbedringspotensial eller at det faller lett bort i barnehagens hektiske dager. I lys av hva rammeplanen sier, egne erfaringer, interesser og funn jeg samlet inn, har jeg valgt å spisse oppgaven min inn mot barns leseglede og har kommet fram til problemstillingen: Hvordan arbeider barnehagelærerne med bildebøker i barnehagen for å bidra til barns leselyst? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Å legge til rette for leseglede hos barn | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan arbeider barnehagelærerne med bildebøker i barnehagen for å bidra til barns leselyst? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Simen Nyhus Knutsen | en_US |