Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSøraunet, Gunn Anita
dc.contributor.advisorNordli, Arnt
dc.contributor.authorModell, Ann-Kristin
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-11-09T13:20:49Z
dc.date.available2020-11-09T13:20:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2686942
dc.description.abstractFor å kunne forske frem svar måtte jeg ta utgangspunkt i et tema og en problemstilling, dette skulle være et grunnfeste i forskningen som kunne fortelle hva det var jeg ville finne svar på. Underveis gjennom både innsamling og analyse av datamaterialet har jeg opplevd en usikkerhet rundt det å kunne få mulighet til å bruke en «riktige» problemstilling. Første problemstilling lød slik: «På hvilken måte planlegger og leder pedagogisk leder avdelingsmøter i barnehagen, og hva er bakgrunnen for de valgene som blir tatt?» Etter analyse av datamaterialet fikk jeg en større bekreftelse for målet mitt med denne oppgaven. Tema «møtestruktur i barnehagen» har hele tiden har vært det samme, men mine funn gjorde det at jeg så det interessant og nødvendig å endre problemstilling. Funn gjorde det mer interessant å se på denne problemstillingen. Mine funn svarer mer til den nye problemstillingen. Problemstillingen jeg ønsker å finne svar på gjennom denne kvalitative forskningen er: «På hvilken måte er avdelingsmøter en kommunikasjonsarena i barnehagen? –og hvilken betydning kan innholdet på avdelingsmøtene ha for det pedagogiske arbeidet?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleAvdelingsmøtet - en viktig kommunikasjonsarena i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAnn-Kristin Modellen_US
dc.source.pagenumber35en_US
dc.description.localcodeBPBAC4900en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal