Medvirkning og demokrati i barnehagen: Hvordan kan barnekonferanse fungere som metode for å legge til rette for barns medvirkning i barnehagen?
dc.contributor.author | Burud, Elise | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T10:54:40Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T10:54:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2619580 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan barnekonferanse fungere som metode for å legge til rette for barns medvirkning? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Medvirkning og demokrati i barnehagen: Hvordan kan barnekonferanse fungere som metode for å legge til rette for barns medvirkning i barnehagen? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |