Barneoppdragelse og disiplinering
dc.contributor.author | Lurås, Saphira | |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T10:45:10Z | |
dc.date.available | 2018-06-20T10:45:10Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502290 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan disiplinering i ulike kulturer vurderes etisk og pedagogisk? Et casestudie sett fra tanzaniansk og norsk barnehage praksis | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Barneoppdragelse | nb_NO |
dc.subject | Etikk | nb_NO |
dc.title | Barneoppdragelse og disiplinering | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Lurås, Saphira. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 33 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |