Den semantiske utviklingens betydning for læring ved overgangen fra barnehage til skole
dc.contributor.author | Ranes, Ann Reidun | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:53:46Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:53:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489128 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan påvirkes barns læring gjennom første skoleår av deres begrepsforståelse og ordforråd ved skolestart? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | Den semantiske utviklingens betydning for læring ved overgangen fra barnehage til skole | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2016 Ranes, Ann Reidun. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 37 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2016 | nb_NO |